Zakres obowiązków: Aktualizacja danych o nieruchomościach po przeprowadzonych remontach i inwestycjach zasobu administrowanej infrastruktury, protokolarne przyjmowanie nieruchomości w administrowanie bazy oraz ich przekazywanie do wykorzystywania jednostkom i instytucjom wojskowym, znajdującym się na zaopatrzeniu bazy, prowadzenie oraz bieżąca aktualizacja pomocniczej ewidencji ilościowo-wartościowej nieruchomości oraz teczek podstaw prawnych nieruchomości, albumów nieruchomości, kart ewidencyjnych budynków i terenów dla wszystkich administrowanych nieruchomości, prowadzenie analizy oraz wykonywanie sprawozdań z wykorzystania powierzchni w administrowanych kompleksach koszarowych oraz formułowanie wniosków i zaleceń w tym zakresie, dokonywanie analiz dokumentów związanych z zagospodarowaniem przestrzennych terenów zamkniętych, realizowanie przedsięwzięć w zakresie gospodarowania wojskowymi bocznicami kolejowymi zgodnie z obowiązującymi przepisami.8. Baza Lotnictwa Transportowego zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.Kandydat w swoim CV zobowiązany jest podać swoje dane osobowe zgodnie z art. 221 Kodeksu Pracy.Pozostałe informacje kandydat może przekazać po wyrażeniu przez niego zgody na ich przetwarzanie w procesie rekrutacji.Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy w 8. BLTr znajduje się na stronie internetowej 8. Bazy Lotnictwa Transportowego w zakładce BIP/INFORMACJE OGÓLNE/RODO.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy