Zakres obowiązków: Zarządzanie projektami. Udział w procesie przygotowania harmonogramu, wyboru podwykonawców, dostawców, przeprowadzenie projektu do końca realizacji przedmiotu umowy. Współpraca z inwestorami, projektantami, firmami podwykonawczymi i innymi zespołami technicznymi przy realizacji zadań. Uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych robót (z inwestorem/zamawiającym /podwykonawcami). Bieżące raportowanie przebiegu i zaawansowania prac projektu. Udział w konsultacjach technicznych na etapie realizacji inwestycji. Nadzór nad terminową realizacją zadania inwestycyjnego. Kontrola budżetu. Planowanie zasobów sił własnych oraz określanie zapotrzebowania na zasoby własne w zakresie sprzętu, materiałów i ludzi oraz w podwykonawców. Negocjowanie umów. Kontraktowanie zakupów i podwykonawców. Bieżący kontakt z klientem. Analiza dokumentacji kontraktowej w tym technicznej i formalno-prawnej. Samodzielny nadzór prac elektroinstalacyjnych zgodnie z dokumentacją techniczną. Przygotowanie kosztorysów dot. materiałów na budowę. Koordynowanie tworzenia niezbędnej dokumentacji w ramach realizacji projektu. Dbałość o stany magazynowe na budowie. Praca w terenie (w kraju i za granicą).
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy