Opis zadań: 1. Zarządzanie informacjami o dostawach między działami w firmie a klientami.2.Dbanie o efektywność i jakość procesów logistycznych związanych z obsługą klienta.3. Planowanie dostaw i odbiorów.4. Sporządzanie dziennych, tygodniowych i miesięcznych harmonogramów odbiorów i wysyłek poszczególnych asortymentów.5.Kontaktowanie się z działami produkcyjnymi w celu przekazania zapotrzebowania na produkty spółki.6.Kontaktowanie się z klientami i przekazywanie rekomendacji co do terminu odbioru towaru.7. Zbieranie informacji o stanach magazynowych w spółce i u kluczowych klientów.8.Kontrolowanie i prognozowanie planu wydatków związanych dostawami.9.Przygotowywanie dokumentacji do przetargów.10.Rozliczanie czasu pracy pracowników fizycznych Biura Logistyki i raportowanie danych.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy