Zakres obowiązków: - Prowadzenie i zapewnienie efektywnego funkcjonowania sekretariatu, w tym przygotowywanie i obsługa spotkań, przygotowanie materiałów i informacji na potrzeby Zarządu. Bieżąca obsługa administracyjna, w tym obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (elektronicznie i papierowo), dbałość o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów, ewidencja dokumentów przy użyciu programu Saldeo. Wykonywanie zestawień i analiz na potrzeby działu administracji. Wykonywanie czynności związanych z zarządzaniem flotą samochodów służbowych. Realizacja zamówień z obszaru administracji i ewidencja wydawanych materiałów biurowych i eksploatacyjnych. Współpraca z Działem informatyki w zakresie publikacji zarządzeń, regulaminów, pism okólnych na stronie intranetowej Spółki. Wykonywanie innych poleceń przełożonego. - Godziny pracy: 7:00-15:00.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy