Zakres obowiązków: - Wsparcie uczestników projektu w budowaniu motywacji do rozwoju, w analizie potrzeb rozwojowych z wykorzystaniem modelu Bilansu Kompetencji, w tym: w ustaleniu celu rozwojowego, identyfikowaniu kompetencji, przygotowaniu portfolio i planu rozwoju, w wyborze odpowiednich usług rozwojowych i identyfikacji nabytych umiejętności/kompetencji. Doradztwo w zakresie zakładania kont EuroPass i Moje Portfolio. Prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych, rekrutacja i obsługa klientów projektu zgodnie z przyjętym Standardem obsługi klienta w Biurze Obsługi Klienta i Mobilnym Biurze Obsługi Klienta. Weryfikacja dokumentów aplikacyjnych i zawieranie umów na udział w projekcie, informowanie uczestników BUR oraz dostawców usług rozwojowych w BUR o zasadach i wymaganiach.- Godziny pracy: od poniedziałku do środy - 9:00-17:00, od czwartku do piątku - 7:00-15:00 + co druga sobota - 8:00-11:00 - według grafiku, do uzgodnienia z pracodawcą.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy