Zakres obowiązków: Twoje obowiązki:- Wystawianie dokumentów sprzedażowych- Monitorowanie wpłat- Weryfikacja poprawności wprowadzanych dokumentów- Analiza zestawień sprzedaży- Udział w tworzeniu nowych rozwiązań oraz optymalizacji procesów sklepu internetowego, - Wsparcie działu handlowego- Analizowanie efektów sprzedaży oraz wyciąganie na ich podstawie wniosków wspierających rozwój sprzedaży,Nasze oczekiwania:- Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel,- Umiejętność organizowania swojej pracy oraz ustalania priorytetów,- Umiejętność współpracy w zespole,- Skrupulatność i dynamika w działaniu, - Umiejętność analitycznego myślenia,- Umiejętność identyfikowania wyzwań oraz generowanie dla nich trafnych rozwiązań, - Podstawowa wiedza na temat procesów reklamacji oraz zwrotów,- Mile widziane doświadczenie w obszarze e-commerce lub w branży produkcyjnej.Co chcemy Ci zaproponować?:- Rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych, - Decyzyjność oraz wpływ na wprowadzane w firmie zmiany,- Przyjazną atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole,- Wielostronny oraz wyczerpujący proces wdrożenia w nowe obowiązki oraz organizację,- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,- Zniżki na produkty z oferty firmy,
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy