Zakres obowiązków: - Sporządzanie deklaracji (VAT, CIT, PIT), raportów JPK- Sporządzanie miesięcznej, kwartalnej i rocznej sprawozdawczości,- Rozliczanie i sporządzanie poleceń księgowania związanych z zamknięciem miesiąca,- Organizacja i nadzorowanie rozliczeń podatku od towarów i usług,- Współpraca z Dyrektorem Finansowym,- Prowadzenie ewidencji środków trwałych- Tworzenie bilansów oraz rachunków zysków i strat oraz sprawozdań finansowych- Kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi, tj. US, GUSPracodawca oferuje:- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę- Ubezpieczenie grupowe- Premię uznaniową, - Pracę w godzinach 8:00-16:00,- Samodzielność w wykonywaniu obowiązków- Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, - System szkoleń oraz możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy