Zakres obowiązków: KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.plWykształcenie: wyższe I lub II stopnia; znajomość przepisów ustaw wymienionych w ogłoszeniu o naborze; biegła obsługa komputera; umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej i werbalnej; nieposzlakowana opinia; korzystanie w pełni z praw publicznych; zakres obowiązków:1. Prowadzenie spraw związanych z dzierżawą gruntów (ustanowionych bezprzetargowoi wyłonionych w wyniku przetargu):a) dzierżawy gruntów rolnych,b) dzierżawy gruntów z przeznaczeniem pod drobne uprawy rolne (tereny rekreacyjne),c) dzierżawy gruntów związanych z obiektami handlowymi,d) przyjmowanie wniosków, przygotowywanie umów dzierżawy, aneksów do umów,e) wystawianie dokumentów księgowych (faktury, faktury korygujące, noty korygującei rachunki),f) stała kontrola wpływu opłat za dzierżawy,h) księgowanie wpływów,i) prowadzenie bieżącej korespondencji z dzierżawcami, wysyłanie do stron przypomnieńo upływającym terminie dzierżawy, wysyłanie przypomnień i wezwań do zapłaty,j) przygotowywanie dokumentacji do prowadzenia windykacji należności,k) przygotowywanie sprawozdań z wykonania budżetu oraz planowanych dochodóww zakresie dzierżaw,l) współpraca ze Strażą Miejską (udzielanie informacji o dzierżawach, dzierżawcachi powierzchni dzierżawy),m) kontrola terenowa dzierżawionych nieruchomości pod względem dbałości o estetykęi utrzymanie porządku, wykonywania obowiązków wynikających z umów dzierżaw,n) wykonywanie kontrolnych pomiarów wydzierżawionych gruntów .2. Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych dotyczące prowadzonychspraw.3. Współpraca z innymi Wydziałami Urzędu.4. Konsultacje z Biurem Obsługi Prawnej.5. Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i jej archiwizacja.6. Obsługa Zintegrowanego Systemu Zarządzania KSAT-2000i.7. Obsługa i prowadzenie spraw w Systemie Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej(SEKAP).jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy