Zakres obowiązków: - Więcej informacji na stronie: http://www.mops.katowice.pl- Informacja o naborze DS. 131.17.2024- Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na: stanowisko urzędnicze inspektor/starszy inspektor ds. administrowania obiektami użytkowanymi przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach w Dziale Obsługi Administracyjnej MOPS Katowice, ul. Wita Stwosza 7- Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia na stałe - Liczba lub wymiar etatu :1 etat- Miejsce pracy: teren miasta Katowice- Zakres zadań na stanowisku:1) Zarządzanie obiektami pozostającymi w dyspozycji MOPS Katowice, dla których administratorem jest Dział Obsługi Administracyjnej 2) Prowadzenie i nadzór nad sprawami związanymi z utrzymaniem należytego stanu technicznego, ochroną obiektów, zabezpieczeniem przeciwpożarowym oraz utrzymaniem porządku i czystości w obiektach i terenach przyległych3) Zlecanie prac i nadzór nad usuwaniem bieżących awarii w obiektach MOPS, w tym zdarzeń wynikłych po godzinach pracy Ośrodka4) Prowadzenie spraw związanych z cyklicznymi przeglądami technicznymi /kontrolami budynków instalacji, sprzętu p/poż. i infrastruktury technicznej, zgodnie z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi, w budynkach dla których administratorem jest Dział Obsługi Administracyjnej 5) Nadzór nad prawidłowym i terminowym zlecaniem przeglądów/kontroli budynków, instalacji, sprzętu p/poż. i infrastruktury technicznej przez administratorów pozostałych budynków MOPS6) Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem materiałów do przetargu na usługi porządkowe w jednostkach MOPS, usługi ochrony fizycznej w obiekcie przy ul. Wita Stwosza 7, nadzorowania oraz rozliczania tych usług po zawarciu umowy z wykonawcami 7) Prowadzenie dokumentacji technicznej budynków/lokali dla których administratorem jest Dział Obsługi Administracyjnej 8) Przygotowywanie i bieżące aktualizowanie wykazu przeglądów technicznych oraz usług obowiązkowych9) Przygotowywanie planu wydatków związanych z przeglądami i usługami obowiązkowymi oraz porządkowymi 10) Nadzór nad jakością usług świadczonych przez firmy zewnętrzne w zakresie obsługi nieruchomości (ochrona obiektów, usługi porządkowe, remonty, naprawy serwisowe itp.)11) Pełnienie funkcji koordynatora ds. dostępności architektonicznej- Informacja o warunkach pracy na proponowanym stanowisku Warunki pracy na proponowanym stanowisku obejmują między innymi :1) wykonywanie obowiązków pod presją czasu, wymagające odporności psychicznej i radzenia sobie ze stresem,2) konieczność przemieszczania się w budynkach i lokalach na terenie miasta 3) wykonywanie zadań wymaga pracy przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie w pomieszczeniach sztucznie oświetlonych,4) wykonywanie zadań pod presją czasu, wymagające odporności psychicznej i radzenia sobie ze stresem5) kontakt telefoniczny, osobisty i kanałami komunikacji elektronicznej z klientem zewnętrznym i wewnętrznym- Naszym pracownikom oferujmy1. stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, 2. wynagrodzenie miesięczne złożone z wynagrodzenia zasadniczego, dodatku stażowego w wysokości od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy oraz dodatku motywacyjnego3. dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka",4. nagrody roczne i półroczne,5. nagrody jubileuszowe,6. pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie wypoczynku, pożyczki remontowe, pakiet Medicover sport),7. możliwość uczestnictwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,8. możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,9. rozwój osobisty i zawodowy,10. możliwość udziału w nieodpłatnych szkoleniach,11. możliwość uzyskania dofinansowania do podyplomowych studiów kierunkowych,12. możliwość nieodpłatnego korzystania z biblioteki zakładowej- Godziny pracy: 7:30 do 15:30.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy