Zakres obowiązków: - Koordynacja pracy działu technicznego; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do organizowania przetargów na roboty remontowo-budowlane i konserwacyjne; przygotowywanie dokumentacji technicznej związanej z przetargami; udział w postępowaniach przetargowych; kontrolna nad utrzymaniem należytego stanu technicznego nieruchomości w zasobach spółdzielni; planowanie, organizacja i udział w przeglądach technicznych budynków; kontrola realizacji przeglądów technicznych budynków zgodnie z ustalonym harmonogramem oraz koordynowanie działań wynikających z ustaleń przeglądów technicznych; przyjmowanie zgłoszeń usterek od mieszkańców; współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi dla spółdzielni; współpraca i nadzór nad firmami konserwacyjnymi; merytoryczne opisywanie dokumentów finansowych i faktur dotyczących spraw technicznych; opracowywanie projektów planów robót remontowych rocznych i wieloletnich dla nieruchomości spółdzielni jak również innych okresowych planów; sporządzanie sprawozdań z ich realizacji; przygotowywanie okresowych sprawozdań z zakresu pracy działu technicznego w tym realizacji planu rzeczowo-finansowego robót remontowych, konserwacyjnych i innych; nadzór nad przechowywaniem usystematyzowanego zbioru dokumentacji z przeglądów oraz ekspertyz stanu technicznego budynków.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy (ul. Jana III Sobieskiego 10, 40-082 Katowice) oraz w razie potrzeby praca w jednym z oddziałów administracyjnych spółdzielni na terenie Katowic: ul. Chrobrego oraz ul. Orkana.- Godziny pracy: Poniedziałek w godzinach: 7:00-17:00, wtorek, środa: 7:00-15:00, czwartek, piątek: 7:00-14:00.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy