Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1. prowadzenie postępowań związanych z podziałem nieruchomości,2. prowadzenie postępowań w sprawie rozgraniczenia nieruchomości oraz dotyczącychponoszenia kosztów rozgraniczenia,3. prowadzenie postępowań związanych ze scaleniem i podziałem nieruchomości, w tymwynikających z ustaleń planu miejscowego,4. regulacja stanu prawnego dróg gminnych,5. prowadzenie postępowań dotyczących odszkodowań za nabyte przez Gminę grunty,6. prowadzenie postępowań związanych z ustaleniem i pobieraniem opłat adiacenckich,7. prowadzenie postępowań związanych z zamówieniami publicznymi, w tym na wykonanieusług geodezyjnych,8. prowadzenie spraw związanych z ewidencjonowaniem mienia (nieruchomości gminnych),9. udział w opracowaniu planów finansowych.* praca w godz.: 07:30-15:30.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy