Zakres obowiązków: 1. Pomoc osobom i rodzinom w wzmocnieniu lub odzyskaniu zdolności do funkcjonowania w społeczeństwie oraz tworzenie warunków sprzyjających temu celowi. 2. Diagnozowanie sytuacji i potrzeb osób, rodzin i środowisk dla celów pomocy społecznej, w tym wypełnianie wywiadów środowiskowych oraz udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej. 3. Planowanie i realizowanie działań w celu umożliwienia osobom i rodzinom przezwyciężenie trudnych sytuacji życiowych, których nie są one w stanie pokonać wykorzystując własne środki, możliwości i uprawnienia.4. Wykorzystywanie wszelkich dostępnych środków służących doboru klienta i realizacji celów pomocy społecznej oraz inspirowanie powstawania nowych środków.5. Współpraca ze swoimi kolegami i przełożonymi w zespole zawodowym DPPS, w szczególności w formach przyjętych w danym zespole, np. zebrań cyklicznych, omawianiu indywidualnych przypadków, grupie superwizyjnej. 6. Korzystanie z rady i pomocy kolegów i zwierzchników ilekroć taka konsultacja leży w interesie klientów, w formie indywidualnej i grupowej.7. Współpraca z instytucjami działającymi w obszarze pomocy społecznej oraz innymi instytucjami mogącymi być wsparciem w rozwiązywaniu trudnych sytuacji życiowych klientów.8. Stałe podnoszenie kwalifikacji i kompetencji zawodowych poprzez udział w systematycznej samokształceniowej pracy swojego zespołu zawodowego oraz wszelkich innych formach szkoleń. 9. Prowadzenie dokumentacji pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami i zaleceniami wewnętrznymi w szczególności: wywiadów środowiskowych, planów pracy, spisów prac, rejestrów itp. Zatrudnienie od października 2024 r.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy