Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:- realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży:- budowanie wizerunku firmy na rynku;- pozyskiwanie nowych klientów;- budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami;- powiększanie bazy klientów;- realizowanie planów sprzedażowych;- prowadzenie rozmów handlowych oraz przygotowywanie ofert dla klientów;- delegacje, wizyty i prezentacje u klientów;- uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych;- przygotowywanie raportów z wykonywanych działań;Oczekiwania:- wykształcenie średnie lub wyższe techniczne- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;- obsługa środowiska Microsoft Office,- mile widziana znajomość programów handlowych w zarządzaniu sprzedażą, - prawo jazdy kat. B;- doświadczenie w sprzedaży oraz w obsłudze klienta;- komunikatywność i samodzielność w działaniuPracodawca oferuje:- ciekawe miejsce pracy;- stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie;- miłą atmosferę i dobre warunki pracy;- wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji, doświadczenia oraz zaangażowania, oparte o system premiowy;- perspektywę nieustannego podnoszenia kompetencji i kontakt z najnowocześniejszymi technologiami przemysłowymi;- dalsze możliwości rozwoju zawodowego poprzez kursy i szkolenia.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy