Zakres obowiązków: - Ogólny zakres czynności:1. Czuwanie nad sprawnym działaniem instalacji, urządzeń technicznych i sprzętu w budynku.2. Dbałość o stan techniczny budynku i terenów wokół budynku.3. Prowadzenie i sporządzanie dokumentacji spraw technicznych, przestrzeganie terminowości przeglądów.4.Koordynowanie i kontrola pracy pracowników i współpracowników obsługi i firm zewnętrznych.5. Prowadzenie książki obiektu budowlanego zgodnie z wymogami przepisami Prawa budowlanego.6. Dokonywanie merytorycznej kontroli faktur dotyczących remontów, usług i zakupów technicznych, za media: ogrzewanie cieplne, energię elektryczną, zużycie wody, ścieki, wywóz nieczystości itp.7. Nadzór nad sprawnym działaniem instalacji, urządzeń technicznych i sprzętu w budynku.8. Podejmowanie środków niezbędnych do zabezpieczenia miejsca awarii oraz powiadomienie odpowiednich służb technicznych.9. Bieżące śledzenie powstających wszelkiego rodzaju uszkodzeń i awarii.10. Wykonywanie doraźnych zabezpieczeń miejsc wystąpienia awarii.11. Przestrzeganie przeglądów gwarancyjnych, pogwarancyjnych i okresowych wszystkich instalacji, urządzeń i sprzętów w budynkach.12. Sporządzanie umów dotyczących spraw technicznych, nadzór nad ich realizacją.13. Sporządzanie i sprawdzanie dokumentacji technicznej, kosztorysów i protokołów odbioru technicznego.14. Sporządzanie i prowadzenie korespondencji z wykonawcami dokumentacji technicznych, instytucjami, urzędami i zainteresowanymi stronami.15. Zaopatrzenie w materiały techniczne niezbędne do prawidłowego funkcjonowania budynku.16. Transport i przekazywanie uszkodzonych urządzeń technicznych i sprzętu do punktów napraw.17. Obsługa systemu automatyki.- Praca w ruchomym systemie czasu pracy: Rozpoczęcie pracy między 7:30 a 9:30. Praca 8 godzin dziennie.
Szczegóły
Warunki pracy i płacy
Wymagania
Dane pracodawcy